dinsdag 11 oktober 2011

http://youtu.be/QvMp5k0La5Ahttp://youtu.be/bEL0NA5M_gkwegens verhuis naar appartement om medische redenen verkoop ik allerhande tuingereedschap waarmee ik een goede ervaring heb, dit is er zeker een van, rugvriendelijk en vooral multifunctioneel, ik heb er zelfs pruimen, peren, appels en okkernoten mee "geraapt", het winterseizoen hebben we nog niet gehad maar als sneeuwruimer ook wel handig lijkt me.nieuwprijs 29,95¤, 4 maand geleden gekocht, vraagprijs 20¤ Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Lieve Lieve: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 59849493 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Terrasreiniger bijna nieuw 13 € Lot van haagjes buxus sempervi... 0,55 € Stenen paddestoelen 20 € Zware tercota pot vorst vrij 95 € Mistmaker met ledverlichting v... 45 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/tuin"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '2060', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: