zondag 27 februari 2011

Gratis ophaling tuinoverschotten

Gaat u uw tuin heraanleggen en hebt u nog tuindecoraties of bouwmaterialen of tuinmachines of gereedschap liggen die wegmoeten/mogen laat me iets weten.Hebt u een tuinhuisje, schuurtje of afsluiting dat in je weg staat? Ik kom ook afbreken (met propere opkuis achteraf)Ook voor planten heb ik nog plaats, kom eventueel zelf uitdoen alleen vervoer van mijn kant minder practisch voor planten.Gratis af te leveren (heist od berg) of gratis ophaling indien mogelijkTwijfeld u of ik het wel kan gebruiken? waarschijnlijk wel, mail me gerust!!U helpt mij ermee de immense tuin van mijn huurhuisje mooier te maken!!!(Zijn al opgehaald: stoepdals, oude schuurdeuren, overschotten draad, dakpanelen veranda,....)Vooral op zoek naar serre, overschotten siergrinden en gewone blauwe opritsteentjes, tuinmachines en bouwgereedschappen.Searchtags:Gratis ophaling // tuingereedschap // afbraak schuur // overschot // overschotten // bouwmaterialen // grind // tuin // treinbils // afboording // boord // afsluiting // garage
meer info


Geen opmerkingen: