zondag 31 januari 2010

(n.v.t.)

je een machine of ander tuin materiaal waar je vanaf wild of die defect is ik kom er gratis achter zoals grasmachine, hakselaar, kettingzaag, bosmaaier, heggeschaar, generator, tuinfreesmachintje, motoculteur en of materiaal, zitmaaier, hd reinniger, onderdelen van tuintrekkertje, spades, mestvorken, schoppen, schoffels, harken, snoeimateriaal enz. als je het naar het contaenerpark doet moet je er meestal voor betalen om er vanaf te geraken en mij doe je er een groot plezier mee ik ben invalide en heb hier mijn tijd verdrijf mee en kan als eens een cent bij verdienen wand ik heb het niet zo breed. Merk speeld geen rol liefst in de streek van west vlaanderen wand het is mijn broer die er achter komt en die heeft zoals gewoonlijk niet veel tijd. Alvast bedankt Grappemakers kunnen zich onthouden bedankt\'
Hub en co
meer info


Geen opmerkingen: