zondag 8 november 2009

(n.v.t.)

heb je een machine of ander tuin gereedschap die je niet meer gebruikt of die in de weg staat of die defect is ik kom er gratis achter zoals grasmachine, kettingzaag, hakselaar, generator, bosmaaier, hoge drukreinniger, heggeschaar, tuinfreesje, motoculteur en of materiaal, zitmaaier, trekkertje, spades, harken, schoppen, schoffels, mestvorken, snoeimateriaal, enz.) als je het naar het contaenerpark moet doen moet er meestal voor betalen om er vanaf te geraken en mij doe je er een groot plezier mee ik ben invalide en heb hier mijn bezig houd mee, merk speel geen rol liefst in de streek van west vlaanderen wand het is mijn broer die er achter komt en die heefty gewonelijk niet veel tijd. alvast bedankt grappemakers kunnen zich onthouden bedankt\'
Hub en co
meer info


Geen opmerkingen: